صفحه اصلی > خبرها > آرشیو اخبار شرکت های گاز استانی  


نسخه چاپي

اقدامات شرکت گاز استان برای مقابله با ویروس کرونا:

ارایه خدمات شرکت گاز استان خراسان جنوبی به صورت مجازی

با توجه به شیوع گسترده ویروس کرونا و تقاضا برای کاهش تردد مردم شریف استان، شهروندان گرامی می توانند برای دریافت خدمات غیرحضوری به آدرس وب سایت شرکت گاز استان خراسان جنوبی مراجعه کنند.

به گزارش روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران، سیدمحمود هاشمی، مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان جنوبی، با اعلام این خبر، اظهار داشت: امکان ارائه 16 خدمت به منظور تسهیل در خدمات مرتبط با فعالیت های شرکت گاز استان توسط میز خدمت الکترونیک فراهم شده است. 

هاشمی افزود: در راستای تسهیل و تسریع هرچه بیشتر فرآیند خدمات رسانی و تکریم مشترکین، با توسعه میز خدمت الکترونیکی، شرایطی را فراهم کرده ایم تا شهروندان بدون مراجعه حضوری و به صورت آنلاین و الکترونیکی به 16 فعالیت دسترسی داشته باشند.

وی در تشریع فعالیت های الکترونیک موجود گفت: پرداخت قبوض، دریافت لیست قبوض، دریافت لیست پرداخت ها، اعلام کارکرد، تغییر نام، اصلاح شماره موبایل و کدپستی، اصلاح مبلغ قبض از جمله خدمات این شرکت هستند که به صورت غیرحضوری و از طریق مراجعه به وب سایت این شرکت قابل انجام هستند.

هاشمی در ادامه افزود: درخواست تست کنتور، رفع اشکال قبض، اصلاح آدرس، درخواست جمع آوری تجهیزات، درخواست قطع گاز، جابجایی و جمع آوری علمک، دریافت جزئیات محاسبه صورتحساب، درخواست تعویض کنتور و ثبت و پیگیری شکایات نیز از طریق مراجعه به میز خدمت الکترونیک امکان پذیر است.

وی گفت: مشترکین گرامی برای بهره مندی از این خدمات می توانند با مراجعه به وب سایت شرکت گاز استان خراسان جنوبی به آدرس  www.nigc-skgc.ir  و انتخاب منوی میز خدمت الکترونیک درخواست های خود را ثبت و پیگیری کنند.

مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان جنوبی یادآور شد:  همچنین در راستای تسهیل و تسریع هرچه بیشتر فرآیند خدمات رسانی و تکریم مشترکین، 22 خدمت مرتبط با شرکت گاز به دفاتر پیشخوان دولت واگذار شده است.

  • تاریخ درج خبر :
  • 1399/09/12 - ٢١:٠٥
  • تاریخ بروز رسانی خبر :
  • تعداد بازدید خبر :
  • 34

خروج




تصاویر منتخب